Opinie klientów

Ocena 4.8 / 5
Na podstawie: 17991 opinii

Spożywczy sklep internetowy dodomku
Zakupy z dostawą do domu i biura. Bez dźwigania, bez straty czasu. Kup żywność online. Bezpłatna dostawa w całej Polsce, ekspresowa dostawa za granicę.
info@dodomku.pl
58 66 007 66
ul. Innowacji 3 84-217 Szemud, Szemud, Pomorskie, PL
https://dodomku.pl/gfx/frontend2.0/logo_2.png
4.8 17991 Opinie klientów dodomku.pl
Opinie klientów dodomku.pl dziękuję za błyskawiczną dostawę, w ciągu 24 godzin , 2020-11-26 16:30:18
Opinie klientów dodomku.pl Szybko,skutecznie,dokładnie,choć b,dużo odpadów z opakowania ale dotarło w całości , 2020-11-26 16:18:49
Opinie klientów dodomku.pl Super zapakowane bezpiecznie 30 jajek dotarło w calosci , 2020-11-26 16:04:02
Opinie klientów dodomku.pl Szybka realizacja, wszystko swietnie zapakowane. , 2020-11-26 16:03:51
Opinie klientów dodomku.pl Dziękuję. Kolejna dostawa i wszystko jest ok. Produkty zabezpieczone, pomysł z małymi kartonikami doskonały, produkty nie mieszają się i są bardziej zabezpieczone przed uszkodzeniem. , 2020-11-26 13:28:00
Opinie klientów dodomku.pl Niesamowite pakowanie!!! A juz sposób na zabezpieczenie jajek niespodzianek zawstydził mnie - starego logistyka, który o tym by nie pomyślał ;). To jest po prostu mistrzostwo dbania o zakupy klienta. Bardzo dziękuję , 2020-11-26 12:40:36
Opinie klientów dodomku.pl Szybka przesyłka, bardzo starannie opakowana, zgodna z zamówieniem. Podoba mi się zróżnicowanie ceny przesyłki w zależności od wysokości zamówienia. Dziękuję. Będę do Was wracać i polecam gorąco zakupy innym klientom. , 2020-11-26 11:41:09
Opinie klientów dodomku.pl Wszystko bardzo dobrze spakowane, paczka dostarczona w terminie. , 2020-11-26 11:37:14
Opinie klientów dodomku.pl polecam , 2020-11-26 11:10:01
Opinie klientów dodomku.pl Zapakowane profeska. , 2020-11-26 10:56:05
Opinie klientów dodomku.pl Wszystko w porządku, towar taki jak chciałam. Dziękuje , 2020-11-26 09:48:12
Opinie klientów dodomku.pl Jestem zawsze zachwycona niezwykłą starannością pracowników pakujących paczki „dodomku”. Jakość produktów jest również bardzo dobra. Dziękuję! , 2020-11-26 09:35:53
Opinie klientów dodomku.pl Zdecydowanie najlepszy sklep internetowy w Polsce ! Jedna z nielicznych stron internetowych która jest perfekcyjnie przejrzysta, łatwa i idealnie dostosowana do potrzeb klienta . Produkty które były dostarczone są zapakowane starannie i bardzo dobrze zabezpieczone , duży wybór towarów sprawia ze zakupy w tym sklepie są prawdziwa przyjemnością ! , 2020-11-26 09:23:21
Opinie klientów dodomku.pl Jestem bardzo zadowolona gratuluję w pakowaniu pracownikowi , 2020-11-26 09:00:45
Opinie klientów dodomku.pl Paczka, rewelacja. Wszystko starannie zapakowane. Produkty świeże, owoce również. Bardzo dziękuję. , 2020-11-26 06:14:11
Opinie klientów dodomku.pl Bardzo szybka dostawa wszystko zgodne z listą ,bardzo polecam , 2020-11-26 05:18:01
Opinie klientów dodomku.pl szybka sprawna i zgodna z zamówieniem polecam i dziękuję . , 2020-11-25 22:26:28
dziękuję wszystko pięknie zapakowane 2020-11-26 15:27:26
Opinie klientów dodomku.pl Polecam w 100% sprzedawce oraz produkty. , 2020-11-25 22:16:39
Opinie klientów dodomku.pl Zamówienie szybko dostarczone jak i zrealizowane. Nie pierwszy raz zamawiam ze strony do domku. Polecam produkty dla dzieci. , 2020-11-25 22:06:35
Opinie klientów dodomku.pl Jeszcze nigdy nie czekałam tak długo na realizację zamówienia.Zamówienie złożone 13XI i do dzisiaj tj, 25.XI nie otrzymałam zamówionego towaru. Jestem bardzo rozczarowana i nigdy więcej nie zamówię u Was żadnego towaru i wszystkich chętnych uprzedzę jacy jesteście szybcy i solidni , 2020-11-25 21:04:25
Opinie klientów dodomku.pl Wszystko zapakowane starannie oprócz sezamu, który pękł i rozsypał się po całym pudełku. , 2020-11-25 21:03:36
Opinie klientów dodomku.pl Wszystko ok. , 2020-11-25 16:22:54
Opinie klientów dodomku.pl wszystko ok , 2020-11-25 16:08:19
Opinie klientów dodomku.pl Po ponad 2 latach coś się bardzo popsuło. Od ok. 3 miesięcy 3 razy ginie wpłata, która się odnajduje po 2-3 dniach, co w przypadku mięs i dodaniu weekendu ma zasadnicze znaczenie. Nie ma to związku z pandemią, opóźnieniami, zwyczajnie nie jest zaksięgowana. Nie ma to też związku z firmą obslugujacą finanse, ponieważ wszystko inne, od mediów, po liczne zamówienia z allegro, obiadów, produktów dla zwierząt takich opóźnień nie mają. I ważna uwaga. Nie wiem, kiedy to się zmieniło, bo po miesiącu dałam sklepowi ostatnią szansę, ze względu na te ponad 2 lata uczciwej pracy. Wczoraj zadzwonił pan chyba ze sklepu do odbiorcy ok.1,5 godziny po złożeniu (!) zamówienia, informując panią, że nie ma przelewu. Telefon był wykonany z numeru nie podanego na stronie sklepu. Nie wychodząca pani 70+, która nie ma dostępu do netu jest do teraz przestraszona, że ktoś chciał wyłudzić dane, z resztą sama szukałam numeru przez google, bo nie wpadłam od razu na pomysł że inny numer sklepu. Następny telefon był z numeru oficjalnego po kolejnej może godzinie, może pół. W każdym razie dotąd informowanie o statusie paczki polegało na mailu o wpłynięciu opłaty, spakowaniu paczki, następnie przekazaniu kurierowi, potem od strony firmy kurierskiej (jak w każdym innym sklepie) a z numeru do adresata korzystał dopiero kurier. Mam nadzieję, że kiedyś trafi na tego kto to wymyślił i jak zamówi mamie albo babci kwiaty, to zadzwoni do niej kwiaciarnia po 1,5 - 2 godzinach informując o zamówieniu, o braku płatności w takim czasie, dopytując czy wysłać bukiet na jej koszt. Nie dość, że coś nie tak z przelewami, to poziom spadł poniżej zera. Podejrzewam, że wiele osób, które są odbiorcami paczek, to osoby starsze, bez internetu, pewnie często ubogie, które po takie działania odbierają jako nekanie, straszenie kosztami, bo na ogół ciężko w ogóle je przekonać do przyjęcia pomocy, wstyd im zwyczajnie powiedzieć obcej osobie, która nie wiadomo skąd dzwoni, skąd ma numer, że paczki nie potrzebują. Niby ta paczka, do tej osoby została anulowana przez odbiorcę, saldo wisi jako do opłacenia, na mailu brak informacji o wpłacie, ani o zwrocie, czy stanie paczki. , 2020-11-25 14:33:24
Opinie klientów dodomku.pl Paczka doręczona następnego dnia super zapakowana nawet jajka się nie potłukły jeszcze będę zamawiać pozdrawiam , 2020-11-25 12:04:46
koszyk z zakupami
zwiń koszyk
Dostawa: 2024-05-21
Dodomku.pl Przedsiębiorstwo Innowacyjne Adam Królikowski https://dodomku.pl/gfx/frontend2.0/dodomku-logo-1.PNG
ul. Innowacji 3 Szemud 84-217 PL
PL5881981703 info@dodomku.pl
Królikowski Adam male PL adam@krolikowski.pl
Przedsiębiorstwo Innowacyjne Adam Królikowski 100% - Adam Królikowski 5881981703 +48 58 66 007 66
Internetowy sklep spożywczy dodomku.pl
4.8 5